Service Desk Analyst/Soporte Mesa de Ayuda

Cognizant Technology Solutions

Publicado:

Publicado hace 25 días

Salario

No especificado

Tipo de puesto:

En #Cognizant tenemos una oportunidad ideal para que formes parte de una de las compañias más grandes del rubro digital a nivel mundial. Tambien somos una de las mejores empresas de Argentina en la lista Forbes.

Service Desk Analyst

 

Tasks:

• Respond to questions from all emails and callers.

• Become familiar with each client and their respective applications.

• Learn fundamental operations of commonly used software, hardware, and other equipment.

• Follow standard Service Desk operating procedures; accurately log all Service Desk tickets using the defined tracking software.

• Become familiar with helpdesk policies and services.

• Become familiar with the Systems, Network, Database, Desktop Engineers, programmers, developers, and each team in the IT Department.

• Other duties as assigned by the Service Manager.

 

Skills:

English (Intermediate)

1/3 year of experience working as L1 support desk analyst or Field Support

ITIL methodology (Nice to Have)

Service Desk methodology 

Interpersonal Skills

 

Communication skills

 

Ubicación: Almagro, CABA.

 Turno: 5 días. (Horario full time)

 

 ¡OFRECEMOS EXCELENTES BENEFICIOS:

* Plan de salud OSDE

* Bono Anual

* Beneficio Megatlon y CUI

* Snacks matutinos

* Maquinas de Cafe

* Cursos y certificaiones...

 

Y DESARROLLO DE CARRERA DENTRO DE CLIENTES MULTINACIONALES!  

 

El contenido de este aviso es de propiedad del anunciante. Los requisitos de la posición son definidos y administrados por el anunciante sin que Bumeran sea responsable por ello.
Salario bruto pretendido
$
Postularme
¡Te postulaste con éxito!
Cognizant Technology Solutions
Industria
Informática / Tecnología
Descripción
Cognizant is a leader provider of information technology, consulting and business process outsourcing services. Headquartered in New Jersey, Cognizant combines a passion for client satisfaction, technology innovation, deep industry and business process expertise, and a global, collaborative workforce
Ubicación
Capital Federal, Buenos Aires